Kalas!

Idag var vi ju pa kalas hos JORDAN. KUL hade lillan och Ella sov i babybjornen hela tiden, var vaken dom sista 5 minuterna da hon at, rapade och pruppade i stort sett. haha.  Mycket lek och tjo och skratt med alla barn var det och vi foraldrar fick alla sitta ner och ata och dricka och inte behova oroa oss for barnen som skotte sig sa bra sjalva. =)
Vi kopte med oss bathtoys till badkaret som present. Bilder kommer...

Nu har jag druckit upp den sista slurken te, tittat och last en massa bloggar och min facebook m.m.
Och jag tror att jag ska gora en till kopp te (decaff sa jag kan sova) och sedan krypa ner i sang. Har stora tjockstrumpor pa mig idag. MYS! Tycker det ar kallt aven fast det ar 15 grader ute! BORTSKAMD blir man nar man bor i FLORIDA! ;)

IMORGON blir det till att stada som VANLIGT pa mandagar... Pa helgerna slanger vi grejer over allt och koket ar stokigt och varat sovrum ska vi inte ens namna... :\ MESSY NOE"S BOR HAR! ;) Men vi tycker det ar battre att MYSA och hitta pa ROLIGA saker an att bekymra oss om stadning...

Sen ska jag forsoka aka och fixa dom sista papprent for Ella med militar 'inskrivning' med hennes Health insurance etc... Och vi ska aka med en present till lilla nyfodda LOLA ocksa! MYS!!

Ella har sommnat. Callie har varit varldens goaste och underbaraste idag och inte TROTSAT nagonting! Otroligt... ;) Men hon tar val igen allt trots imorgon kanske?

Na, dags att fixa den dar kopp te jag pratade om!
Ha en bra borjan pa en NY VECKA!

Vi hors!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0