Hej hopp!

Nu har min morbror akt mot New Orleans. Vi har haft en kul dag. Forst bjod jag pa lite fika och kaffe. Bakade muffins och kladdkake muffins imorse sa jag hade nagonting att bjuda pa... Sen akte vi till Walmart dar dom behovde ha lite hjalp att hitta grejer. Sen vidare hem dar dom fick traffa Justin som dom inte hade traffat. Efter det akte vi runt pa militarbasen och akte pa flygmuseumet m.m. Sen hem och da hade Justins mamma kommit hit ocksa, sa da akte vi och middag pa ett 'seafood' stalle. Jag at en super god asian shrimp sallad. Yuum!
Sen akte dom vidare till deras hotell.
Kul att fa se lite slakt! det ar ju inte sa ofta nu for tiden...=( Men det gor mer att man langtar hem nar man far ''en liten bit'' hemifran...
Miss you guys! =(

Nu sa sover svarmor i soffan, Justin tittar pa film som jag inte tycker verkar sadar jattebra sa jag satte mig vid datorn en stund, jag har precis ammat Ella och nu sover hon och Callie sover sott i sin lilla sang sen kl 8.
Mina sma alsklingar vad dom ar underbara!! Funderade vad man gjorde for nagonting med tiden innan man hade barn. Det ar ju FULL RULLE hela tiden med grejer som ska goras eller forberedas. KUL men mycket jobb med sma lortar! ;) Antar att man la all den tiden pa sig sjalv forut! =)

Nu ska jag dricka ett stoooort glas vatten for jag blir sa torstig nar jag ammar!
Sen ska jag ta en dusch och tvatta haret. Lattare att satta upp i morgon nar vi ska pa BAL! Har angest att kla upp mig i klanning och grejer samtidigt som jag tycker det ska bli JATTEROLIGT att fa ga ut en svang! Klar hellre upp mig i snygga jeans, klackar och fin topp an att kanna att man MASTE gora sig i ordning for att vara Sergeant Noe's wife, bli kallad Mrs. Noe and Mam och vara snygg och artig! Bara middagen ar over och cermonierna dom har ar klar och vi far maten och det blir 'fest' och mer avslappnat sa tycker jag det ska bli super roligt! Hoppas att tjejerna skoter sig sa svarmor inte far det allt for jobbigt med dom... Mer orolig for henne an barnen. hihi! Det gar nog bra! Langtar i allafall att se Justin i sin uniform! Tycker han ar sa fin och ser ut som en 'gentleman' vilket han automatiskt blir sa fort han tar pa sig den! hihi! I love that man!





VI HORS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0