Har manga planer...

Som vi funderar pa just nu... Mer an sa kan jag inte saga just nu! ;) vill bara ge er en heads up! hihi

Idag kommer Andrea och Kayla och Rhett ( som ar en manad aldre an Ella.) Och sen kommer en "gubbe" och ska fixa lampan i varat masterbathroom som kranglar nar man tander den...

Innan det hade jag tankt sticka ut med vagnen och motionera lite! Och aven skura golven... Men vi far val se vad jag hinner och vad Ella har for planer idag. Ska hon vara pigg och vaken? Grinig och 'tuttig' eller sova som en stock? Just nu sitter hon har och liksom hanger med overkroppen over min arm och tittar ner i golvet och verkar valdigt nojd med livet! =D
C tittar pa morgontv och dricker mjolk ur sin zippy cup och mumsar pa en banan...

Nu ska jag ta pa gympaskorna och ta med barnen (saklart!!) och sticka ut!!

Vi hors snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0