God Natt!

Har haft en bra dag! Andrea kom over en svang med barnen. Callie och Kayla lekte och bebsiarna at och sov och vi fick prata av oss en massa! Rhett var sa stort! Typ 3 ganger sa stor som Ella och han ar bara en manad aldre and Ella...

Callie och jag laste en massa bocker innan hon gick och la sig ikvall. Rodluvan, prinsess bok, en bok om pirater m.m. Tycker om att lasa for henne pa kvallarna. Hon ar sa go nar hon ar trott. Sen gick hon och la sig utan protester! SKONT nar det ar sadana kvallar nar man bara kan pussa och krama och inte behover 'tvinga' henne i sang med en massa tarar och grin! BRA kvall med andra ord!
Ella vaknade ju saklart strax efter. Justin sommnade tidigt pa soffan efter en tidig dag pa jobbet igen... Sa jag passade pa att dricka lite te och gosa med Ella som har varit pruppig och lite gnallig hela kvallen... =/ At kanske lite for mycket vitlok till middag...? Men det ar ju sa gott!

IMORGON blir det annu en spannande dag! Da ska namligen min morbror komma pa besok! Han ar ute pa Roadtrip har i USA och ringde idag och sa att han skulle stanna till och halsa pa! KUL!
sen kommer ju aven Justin mamma som ska vara har i helgen med oss! Vi ska ju pa bal pa slottet... Nja... Kanske inte riktigt pa slottet men bal i allafall!

NU SKA JAG BUMS I SANG! Natti Natti!

Vi hors!!

P.S Glomde ju saga att jag fargat haret morkt idag!! Far se bild imorrn kanske!? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0