Borjar fa lite angest...

Vad jag ska gora med mitt har som bara ar ett anda stort problem pa sista tiden. Fargen ar helt fel och det skulle behova klippas... Usch vad jag ar less pa det! Och pa lordag ar det ju militarbalen! ANGEST har jag vad jag ska hitta pa och hur det ska sattas upp...=/ Onskar jag hade en personlig frisor! Det skulle ju verkligen sitta fint! ;D

Callie sommnade nakenfis pa soffan idag med Justin efter att hon badat sa jag satte pa henne pyjamas och hon vaknade inte ens av det... hon sov inget idag pa dagen, hon bara vagrade, sa hon var jattetrott. Ella sover ocksa, men nu nar jag ar trott sa vaknar hon nog skulle jag tro...? Hon brukar ju gora det den lilla skruttan!

Vilka fina tjejer jag har. Sa mycket karlek for dom sma. Och jag och Justin har suttit och pratat om vad dom gor oss lyckliga och stolta vara tjejer!! Och Callie ar ju varldens roligaste och gor sa tokiga saker hela tiden sa vi far riktigt harliga skrattanfall allihopa at det hon hittar pa!

Forsoker ta vara pa varje sekund Ella ar varan lilla bebis, for det gar ju otroligt fort! Idag ar hon ju redan 7 veckor och hon haller redan huvudet jattebra, kan fokusera pa saker och ting med blicken och folja med, och hon har borjat ge oss dom finaste sma leendena ibland! Kanns som det inte var sa lange sen Callie var sa liten. Nu ar hon sa stor och pratar och trotsar for fullt! Underbara 2aring! ;)

Nu ska jag krypa ner i sangen. Har en hog med ren tvatt som jag bara inte orkar vika idag. Ni ska veta vad tvatt jag har tvattat idag. Och imorgon blir det mer da ska jag namligen ta alla lakanen och damma av riktigt i vara sovrum... Ja, sa ar tanken i allafall... Men sen sa brukar ju barnen tycka annorlunda sa man far ju ta det som det kommer eller hur! Promenad ska jag i allafall ut pa for det behover jag verkligen! Blev ingen idag for jag var alldeles for LAT och i stallet at jag en massa halloween godis som vi hade kvar! Usch och fy pa mig!  ;)

Nej, bums i sang!
Vi hors!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0