3e dan hos svarforaldarna.

Har har vi det bra. Fullt upp och manga som ska besokas och vill se tjejerna. Callie tycker det ar roligt att ha fullt upp aktiv som hon ar!
Nu sitter hon och tittar lite pa teckant, och Ella sover och jag sitter har...
Svarmor ar pa affaren och pratar nog mer an vad hon handlar for det har tagit valdigt langt tid! haha...
Ella ar lite snorig och har hosta. Stackars liten! Vad jobbigt det ar att se dom sma lite sjuk...
Aven Callie har snorig nasa men ar for ovrigt frisk och kry!

Har precis pratat med Justin som ar i Georgia redan och jagar. Han har inte sett nagra radjur, men har sett nagra vildsvin som brakat sa han. Men dom har det kul i allafall! Det ar han, hans bror och en kompis, JD ( som var hos oss forut och halsade pa med sin lilla son Davis och fru Danielle)

Imorgon sondag ska vi pa kalas hos McKayla som fyller 3. Det ar Svarmors basta kompis barnbarn. Och sen ska vi pa den arliga 'tidiga thanksgiving' som Nikki's familj har. (Justins brors fru familj)

Nu ska jag ga och plocka upp i koket lite grann. Och sen ska vi i vag och kopa varma skor till Callie for det kommer vara minus grader dar uppe i Georgia nar vi ar dar over Thanksgiving.OCh sen ska jag mysamed min Callie som varit sa kramsjuk dom sista dagarna! MYS!

Vi hors!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0