Tank vad snabbt det gar...

Ar nu redan i sista trimestern och bebben vaxer och ar sa stor. Man kanner det pa sparkarna och rorelserna... Ibland gor det riktigt ont och jag funderar pa vad hon gor dar inne. Nagon cool yoga ovning tror jag! I gar kvall var hon anda fran naveln och ut mot sidan pa magen och liksom drog eller sparkade benet fram och tillbaka... Det var haftigt men samtidigt laskigt... Kanns konstigt... Ja snart 29 v enligt lakaren, ska inte tilbaka forran jag ar i v. 31 sa det ar ett tag. Men pa onsdag eller torsdag sa ska jag ga och gora en massa blodprover m.m. for att se om jag har graviditets diabetes...

Idag ska det bli skont att stada upp har i nya huset, hanga upp grejer pa vaggar och skura golv sa det luktar gott! Ar overlycklig att det inte ar heltackningsmatta har! Eller det ar det i sovrummen vilket ar ok och som tragolvs liknande vinyl golv i vardagsrum, och klinkers i kok och badrum... Alskar detta hus!!!
Bilder kommer senare idag! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0