Ren spis, middag och film...

Spisen blev skinande ren! =)

Vi kom precis hem fran suprise middag och det var jattekul. Men det blev inte sa mycket suprise for dom missade nar han kom dit och alla satt och pratade och sen stog han bara dar i dorren. Alla sag forvanade ut och sa, uhh, heey uhh SUPRISE! haha, det blev lite tokigt... Men alla hade kul i allafall. God mat! At en kyckling file pa hamburge brod. Mums. )och ganska nyttigt) fast det jamnade ut sig med pommes som jag at. =)
Callie hade jattekul och sprang omkring och lekte med alla barn, at tarta och pa slutet sa fick hon en ballong! Vilken lycka!!

Vi hyrde en film pa vagen hem sa nu ska vi se pa  med Tom Cruise. Jag hoppas pa att den ar bra.
Callie och Justin sitter och myser i fatoljen med en stor skal popcorn. Jag ar sa matt att jag haller pa att spricka sa jag ville inte ha nagonting och passar pa att titta mejlen och skriva har lite grann... Men nu ska jag ocksa ga och satta mig!
Vi hors i morgon!
Det ar full fart pa Ella i magen efter all tarta! *Lycka*

Vi hors!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0