Pust...

Ar helt slut, man plockar och stadar och far och flyger overallt jamt...
Idag hade jag ju doktorn pa eftermiddagen, det gick bra. Hjartslag var 159, och hon matte magen och den var precis 25 veckor. Ar typ 5 dagar mindre an beraknat fodelsedatum varje gang dom mater och pa ultraljud m.m.... Sa det kanske blir en lite senare bebis an beraknat? Vem vet?
Allt sag bra ut, blodtryck, temperatur osv.

Ella sparkar som tokig dar inne. Speciellt nar jag dricker kallt vatten! Hon tankter val "antligen lite kallt vatten morsan! Haller pa att svettas ihjal har inne i magen pa dig! =) "

Callie har haft en jobbig och brakig dag och det ar blivit mycket skall i fran mig. Usch, tycker inte om sanna dagar. Men hon ar ju omojlig ibland! Testar en hela tiden... Springer i vag i fran mig, (som ar det varsta, det kan ju ga sa snabbt och hon ar borta, usch) hon star pa stolen, eller gungar pa stolen. Hela tiden med ett litet leende, och hon vet ju sa val att hon inte far! Underbar tid 'trots aldern' ar....Antar att dom alla gar i genom det mer eller mindre. Sen marker hon val att jag inte har lika mycket energi, och blir lite uttrakad och borjar hitta pa hyss i stallet...

Efter doktorn akte jag och kopte glass och mer jordgubbar. Justin ville ha isglass och jag kan inte sluta tanka pa jordgubbar! Det ar ju sa gott! =)

Har at jag och Callie flingor och jordgubbar till frukost... Snygg morgon frilla lill snuttan har! =)


Sen hem och lagade middag. Blev korv i ugn och potatis mos. Riktigt gott blev det! Alskar nar man her i lite creme fraish i potatis mosen, den blir sa fluffig och god da tycker jag!

Efter det badade jag Callie och Justin satt och gjorde jobb pa datorn. Och nu sitter dom och tittar pa tv och myser och busar. Sa da fick jag en stund har vid datorn. Skont.

Snart kommer varan kompis och ska lamna sin hund har hos oss i en vecka... jaa, vad kul... Eller inte. Ni som kanner mig vet vad jag tycker om hundar. Eller jag tycker om andras hundar men att inte ta hand om dom och ha dom dreglandes overallt i mitt hus... =/
Dom passade varan hund i nastan en manad nar vi var i Tampa och Sverige sa nu 'maste' vi passa deras hund... Vilket gar bra saklart... Man ska val inte klaga egentligen.. Dom ska till Disney world i en vecka, saklart att man ska hjalpa sina kompisar...

jaja, nu ar det dags att lasa bok for Callie och stoppa henne i sang...
Vi hors

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0