Packar for fullt!

Haller pa att packa lada efter lada med grej efter grej. tar en paus nu med lite is vatten...
Callie sover, och har sovit en timme ungefar... Jag lyfte precis en lada med en massa bocker som var jatte tung och min mage sa ifran... Ja, jag vet att man inte far lyfta tungt nar man har bebbe i magen, men ibland ar man tjurig och sen far man 'betala' for det... Sa nu tar jag en vilo break, skulle inte forvana mig om C vaknar bara for att jag satte mig... ? Nej, tyst an sa lange... =)

Imorse var jag sa himla trott! Vaknade inte ens nar Justin kom hem fran gymmet, han fick laga sin egen frukost... Jag brukar ga upp och laga aggrora med kalkon till han varje morgon, med en kopp kaffe och en banan eller apple till. Vilken bra fruga man ar! =) Men nej, imorse vaknade jag inte, och han vackte mig inte heller sa jag sov till kl 8! Och Callie vaknade inte forran kl 8.30. Skon morgon... Men sen blev det fart! Har packat hela dagen i stort set... At inte frukost forran kl 11 och da holl jag pa att hungra ihjal! Glommde helt bort det i all packning!

Nu har jag lite i koket kvar annars ar nastan allt som jag kan packa packat... Bara sant vi behover dom sista dagarna som jag inte packat... Skont. Callie och hunden har bada tittat pa mig idag och undrat vad jag haller pa med... Sager att vi ska flytta till nytt hus, men hur ska Callie forsta det? Ja, hennes rum ar inte packat sa bra. Var precis in och tog dom flesta bocker fran henne, men hon blir sa arg da jag packar hennes grejer. Det mesta gjorde jag ju anda forra veckan dar inne, sorterat ut leksaker, packat hennes klader hon inte behover m.m. sa det sista kan ju vanta...

Just ja, igar hade Callie sin 2 ars kontroll. Vi akte dit i tid och nar vi 'checkade' in sa dom att dom avbokat hennes kontroll, men glomde ringa och saga det till oss... =/ Sa vi fick en ny tid pa fredag och men da kom jag ju pa senare att da kommer ju Justin's foraldrar och ska hjalpa oss att flytta sa det passar ju inte sa bra. Far se om jag bokar om den eller om jag hinner ga, den ar ju trots allt kl 9 pa morgonen... Tror dom kommer runt lunch tid...

Na, nu ska jag ga och ata nagonting och sen fortsatta packa. Vi hors!

P.s precis nu nar jag skulle trycka pa 'spara knappen' sa horde jag Callie ropa maaaammma! Sa nu ar det slut pa friden! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0