Onsdag...

Idag har vi varit lite lata, men det maste man val fa vara i bland?
Haller pa att koka lite agg och ska gora en tonfisk rora tills Justin kommer hem pa lunch. Ni vet en san med majonas, creme fraish, senap m.m. Justin tycker om att ha det pa mackorna eller gora en tonfisk wrap... Callie alskar det ocksa, och aven jag... Jag brukar lagga det pa knackebrod! mums! =)

Callie kissade nyss pa hela badrums golvet.. Vet inte om hon forsokt ga pa pottan sjalv eller om hon forsokt sitta pa stora toan... Jag som trodde att hon var i sitt rum och lekte... Tji fick jag. Kiss overallt, pottan, golvet, mattan toaringen. Jag tror att hon ev. har kissat i pottan och forsokt halla ut det i toan och darfor kom det overallt. Allt hon sa var bara uh oh, kiss kiss! Japp, sa nu har jag ren skurat toa golv i allafall...
Nu sitter hon och ritar sa jag passar pa att skriva medan aggen till roran kallnar lite...

Ska till lakaren idag, men inte forran kl halv 4! Innan det vet jag inte riktigt vad jag ska hitta pa... Plocka upp har hemma, lata Callie leka i vatten spridaren later som en bra ide... Att det ska vara sa himla varmt... Orkar ju inte gora nagonting!

Har haft en massa forvarkar... Men ar inte det tidigt for att bara vara i v. 25?
Far hora idag... Annars mar jag bra. Inga svullna fotter, och bara lite ont i ryggen. Men jag kanske far skylla mig sjalv nar jag leker 'hast' med Callie. Hon rider pa ryggen och tycker det ar jattekul! =)

Sa igar kvall sa Justin, jag tycker jattemycket om Natalie till en liten tjej. Men vi har ju bestamt Ella nu!? Plus har i Usa blir det typ Nadalee... Inte lika fint som 'svenska' Natalie... Nej, nu haller jag sten hart pa ELLA JOLEEN!!! (aven fast jag faktiskt tycker om Natalie)

Jag ser fram emot att flytta snart! ja just ja, det kanske inte en del av er vet. Men vi ska flytta till ett nytt storre hus! Suuuuper fint!
Stort och nybyggt och jag bara alskar koket! Har nagra bilder fran internet jag kan visa...
Callie's blivande rum med stora fonstret, dorren till hoger, och sen 2 bil's garage till hoger om det som man inte ser...




Callie's rum...



Baksidan...

Det var dom anda bilderna pa internet jag hittade. Vi ska ju bara hyra huset eftersom vi kommer flytta nasta ar...

nej, nu maste jag ga och fixa lunchen! Justin kommer hem snart! VI hors!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0