Nu ska jag baka appelpaj...

Kom precis hem fran Andrea och Kaylas, vi var dar och lekte lite grann och sen sa var vi pa affaren. Nu ska jag baka en appelpaj att ta med till ikvall, hade tankt en rabarberpaj men det far bli appelpaj istallet eftersom det inte fanns rabarber i affaren... Gor nog bara en smulpaj, jag brukar tycka om det battre! Eftersom jag inte har nagon barnvakt sa far Callie folja med... Det ar nackdelen nar man bor langt ifran familj!

Callie sover, och forhoppningsvis sa sover hon ett tag for att vara glad och utvilad ikvall! 

Jag har precis gett efter en 'craving' kopte dounuts med vanlijkram i mitten och chocklad doppade. Formodligen inte kalorisnalt, =/, men det var jattegott! Ella fick en liten socker kick och har sparkat dar inne som tusan! Hoppas jag inte vackte dig gumman utan att du tar din motions runda! =)

Dags att baka!
Vi hors!

Kommentarer
Postat av: Dessie

Ja men ibland kan man ju bara inte hålla sig från dessa ljuvliga sötsaker, och hur roligt vore livet om vi alltid gjorde det?! =)

2009-06-16 @ 08:16:44
URL: http://www.dessies-egna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0