Misslyckad appel paj men lyckad 'midsommar'

Stackarna fick ata min misslyckade paj. Alltsa jag vet inte vad det ar med mig, men allt jag lagar och speciellt bakar blir misslyckat! Jag vet inte om det ar for att jag forsoker med svenska recept med amerikanska ingridienser eller vad det ar... Less blir jag i allafall...

Kvallen blev lyckad, och det var riktigt 'svenskt' med en midsommar stang i plastblommor och kransar i haret av plast. Callie ville inte ha sin pa sa klart och  var inte riktig saker pa om vi var helt tokiga eller inte...
God mat hade Sarah fixat. Kottbullar, sill, dill potatis, san dar god rora med apple, artor och morotter, knacke brod och Karin hade med sig en super god skink paj! Den var super god! Till efter ratt blev det en si sa dar appel smulpaj med vanilj kram och jordgubbar med vanlij glass. Gott.

Vi hade valdigt svart att gora ett hal i marken for att stoppa ner midsommar stangen, holl pa hur lange som helst... Tillslut satte vi vatten hinkar och kannor och pinnar runt om och nar det inte blaste sa stog den fint upp... Den ramlade ett antal ganger dock! =) Vi hann med en vi aro musikanter och sma grodorna innan vi gav helt upp...

Har ar lite bilder

.







Visst ser det kul ut med alla hinkar m.m ? Det saknades en svensk man med kofot som kunde satta ner den! =)

Nu ska jag borja packa ihop varat hus tills vi flyttar!

Vi hors!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0