Midsommar idag..

Eller ja, det ar det ju egentligen inte, men det var den anda dagen vi alla svenskor kunde traffas sa vi ska ha en liten midsommar middag med sill, kottbullar, jordgubbar, rabarber paj m.m. Kul blir det nog. Far nog ta med Callie for Justin hinner inte komma hem fran jobbet innan jag maste ivag. Men det gar val bra det ocksa... Synd att dom bor lite langt bort. Typ 40 min ifran dar jag bor. Men nar man inte aker sa ofta gar det ju bra...

Callie har varit jatte duktig hela helgen att ga pa toa, men sa fort man tar pa henne en bloja sa 'glommer' hon bort att ga pa pottan...Nar vi aker nagonstans tar jag alltid med henne pa toan nar jag gar. Det ar ju bra att vara gravid nar man pott tranar for jag maste ju sjalv ga hela tiden och da gar vi pa pa toa tillsammans och det tycker hon ar kul! Och sen sa maste vi ju gora en liten 'kiss dans' efterat. Jag bara sjunger att Callie kissar som en stor tjej pa pottan for att gora det roligare! Och det blir manga high five's och kramar efter! Hon ar sa sot, for hon blir sa stolt! Och ni skulle ha sett i gar vad stolt hon var nar hon gjorde '2an' oj oj, hon var helt vild efter! haha! Visade Justin och mig om och om igen och dansade runt och var helt over lycklig! Ja, vem trodde att man kunde bli sa glad for lite kiss och bajs innan man hade barn? haha.
Sa hemma ar hon i stort sett pott tranad, det ar ju toppen! Nu ar det ju bara resten kvar!

Justin far en ny I-phone idag. Hans gick sonder, det var nagon knapp pa den som var trasig sa dom skickar han en ny idag. Annars blir det nog inte att gora sa mycket innan vi aker ivag ikvall... Slappar, tvattar och ska stada badrummet det ar planen i stort sett for idag. Jo, jag ska borja packa lite grejer till flytten ocksa! Justin's foraldrar kommer upp och hjalper oss att flytta tror jag. Det blir ju bra for jag far ju inte lyfta tungt och kan inte hjalpa till sa mycket...

Vi hors sen! Hoppas ni har en bra mandag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0