Lordag morgon,

Och jag har suttit ute i en stol med en kopp kaffe och tittat pa nar Justin tvattat bilen och Callie har lekt med vatten slangen... Skon lordag morgon om jag far saga det sjalv! =)
Sen gick jag in och vikte lite tvatt, dammade av, damsugade och plockade lite... Tankt att det aldrig kan hallas rent lange, ganska otacksamt jobb att stada, for nar jag vander mig om sa ar det leksaker och grejer overallt... oh well... antar att det ar sa att ha barn, och varre blir det val med en till liten tjej som kommer snart!

Har suttit och tittat pa tjej rum pa internet och forsoker fa lite tips om vad jag kan gora i Callie's rum...
Skulle vilja gora det fint nar vi flyttar med lite nya grejer. Men gud vad trakiga gardiner dom har har i USA. Det ar ju inte vanligt med att ha gardiner har och dom som finns ar sa gammel dagsa, eller sa ar dom svin dyra! typ 200 dollar! Vem koper gardiner for det? Inte jag i allafall! =)

Annars sa ska vi inte gora sa mycket idag, Callie sover nu en liten formiddags lur. Och sen i kvall runt 5 tiden ska vi pa 'suprise party' pa en restuarang. Det ar en kille Justin jobbar med som fyller 30 tror jag... Det blir nog kul.

Jag kom precis pa att jag kopte svinto i gar (som jag hela tiden glommer) och jag ska nog ga och passa pa att gora ren spisen nu nar Callie sover. Den haller sig nog ren dagen ut eftersom vi ska ata ute i kvall! Skont att inte behova laga mat! =)

Vi hors sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0