Kvallen ar snart slut...

Och det tycker jag ar skont for da far jag ocksa ga och sova snart!

Nar jag kom hem ifran Andrea och fotograferingen sa sag jag inte hundarna i bak garden... Jag trodde att Justin hade dom inne samtidigt (en av mina hundregler ar att inte ha bada inne samtidigt for dom bara forstor, tuggar och har sig), och jag tankte nu ska jag ta han pa bar garning! hihi! Men nar jag kom in sa var inte hundarna inne. Jag undrade vart dom var, han visste inte. Da jag jag ut och ropade pa hundarna och ingen kom.. Tittade runt lite och sag ett stort hal dom gravt under staketet och dom var borta!!

Justin gav sig ut i bilen och letade och letade. Han hittade dom inte...
Sa gick jag ut och tittade och horde en massa hundar skalla, och mycket riktigt sag jag 2 hundar langre ner pa gatan sta och skalla pa nagra hundar i en annan tradgard... Dom kom ju tillbaka i allafall! Tur det, vad skulle vi ha sagt till varan kompis nar dom kom och skulle hamta hunden om han var borta! Plus att man kan fa bota en massa for om nagon granne hade ringt polisen sa hade 'djurpolisen' kommit och tagit dom... Tur att jag hittade dom innan det!

Vi at Kyckling i curry och kokossas med ris till middag, Callie alskar det! Hon at hur mycket som helst! Vilket ar super!!
Sen badade hon, laste bok och hoppade i sang utan problem! Jag tror att hon antligen har kommit tillbaka in i sin kvallsrutin och somnar lattare! Ja, det gar val bra tills vi flyttar, da maste vi val borja om att vanja henne med nya rummet och huset! Suck och ston... Men vem vet, det kan ju ga super bra ocksa! Bara vi haller pa rutinerna som ar sa viktiga!!

Har halsbranna! Usch, det hade jag med Callie ocksa. Dom sager ju att bebben har har om man far halsbranna. Stamde ju med Callie som hade ett huvud fullt med morkt har! Kanske lilla Ella har mycket har ocksa! Jag hoppas! Finns ju inget sotare an att kunna satta i ett litet harspanne i luggen! =)

Nej, nu ska jag ga och titta pa skit pa tvn!
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0