Jag lever!

Nu har vi flyttat och det har varit sa mycket att jag inte skrivit nagonting pa ett tag.... Nu ar det bara att stada ut det gamla huset kvar och fixa har hemma lite... Skulle ha gjort det igar nar Justin var hemma sa han kunde passa Callie, men jag hade en sadan huvudvark och vark i hela kroppen att jag lag mest hela dagen. Tror min kropp sa att det var nog med allt flyttande, bara tungt och ta en vilo dag... Men nu har jag huvudvark i dag igen, den forsvinner sa fort jag tar tylenol (alvedon) men sa fort den slutar verka sa ar den tillbaka... Det bara ilar i huvudet, och i land ryggen ocksa... Kanns som man har feber i kroppen... Usch!
Tur att Dora finns pa tv'n som Callie kan titta pa sa mamma far lagga sig ner, och aven tur att vi har en hund hon kan roa sig med... Plus att hon tycker om sitt nya rum!
Det borjar ta sig har hemma, har inte hunnit med nagra bilder men det kommer snart! Lovar!

Magen vaxer och hon har sparkat som tusan dom sista dagarna! Underbart! Det ar fortfarande over 40 grader (alldeles for varmt!!!!) Men jag har hort att ni har fatt sommar varme i sverige ocksa! ?

alrighty, nu ska jag gora i ordning mig, ta en till dos av tylenol och aka till andra huset och stada... suck...

Ha en bra dag! (Eller kvall dar hemma!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0