Inga kartonger...

Ja, jag trodde ju att vi hade en hel hog med kartonger i varat garage/storagerum som det bara var att hamta sen sist vi flyttade, men tji fick jag... Dom var fuktiga och lite moggliga sa det gar ju inte att anvanda dom... Sa det blev inte sa mycket packning igar... Justin kunde nog hamta nagra fran jobbet trodde han... Gick igenom Callie's garderob och sorterade ut for sma klader och filtar m.m. som kommer bli Ella's saker nu.. Och leksaker m.m. som Callie inte leker med langre som far ga till bebben's rum... Konstigt egentligen att det snart kommer finnas en till liten tjej i huset, och att man maste 'borja' om igen med allt som man har gatt igenom med Callie... Sma klader, upp pa natterna, vagga fram och tillbaka for att fa dom att sommna, nappar som alltid forsvinner, filtar, spya, fa tander m.m. Tank att Callie ar sa stor nu... Nu pott tranar vi och hon har borjat prata och har ett temperament som ett 'stort barn' som vet vad hon vill... Hennes nya grej nu hon borjar ga igenom ar att allt ar hennes och hon vill inte dela... 'that's mine' 'that's Callie's, (eller Tallie som hon sager)... Men det ar val bara en grej barn gar igenom for vaxa upp och ses som ett barn och inte en bebis. Alla mina kompisars barn i samma alder gar igenom samma sak just nu sa det blir mycket mine mine, overallt vart vi gar! 

Pa sondag ar det farsdag har i USA. sa jag maste fundera ut nagonting att ge till Justin. Tror jag vet vad jag (eller Callie) ska ge honom... 
Och Imorgon fyller Callie 2 ar! Och jag som har trott hela veckan att det ar idag.... Trodde att den 18e var idag onsdag... Tur att jag var en dag tidig i allafall! =)

Nej, dags att ga igenom lite skor... VI hors!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0