Huvudvark...

Dagen har varit stressig och mycket ska hinnas med nar man flyttar. Gamla huset ar i stort sett stadat och fint... Lite sma saker som jag ska gora pa onsdag... Har haft huvudvark hela dagen... Den ger inte med sig, och inte blir det ju battre av en hog ljud dotter! Hennes rost har bara 'ekat' i huvudet idag... Har lite daligt samvete over det korta talamod jag har haft med henne idag... Bet i hop och tankte det ar ju inte hennes fel att jag ar stressad och har ont i huvudet sa 'skarpning nu'...
Vi har raknat hela dagen, allt man kan rakna. Men det ar anda lattast att bara saga one two, one two, hon raknade i allafall till 5 alldeles sjalv! Duktig gummsa man har! =)
Har tappat bort sladden som man laddar borrmaskinen med sa inga gardiner i Callie's rum an... I stallet hanger en stor rod filt over hennes fonster... Snyggt, nja inte direkt och jag stor mig pa den hela tiden... Har kopt ett par rosa gardiner till hennes rum. Ella far ta Callie's 'gamla' princess gardiner for dom passar battre dar inne tror jag. Men det far aven det vanta. Bebben's rum ar varat forvarnings rum just nu... Alla ouppackade lador star snallt dar inne och vantar pa mig. Ska bli skont att fa organisera det har huset imorrn...
 
I allafall sa spo regnar det ute!  Och det ar jatteskont!!! Askar gor det ocksa...Kanske darfor jag har san huvudvark? Men jag har ju haft det i 3 dagar nu... Hmm... Hoppas pa att det kommer regna imorgon under dagen ocksa... Ar sa skont att vara hemma och stada och plocka inne, dricka te m.m. och veta att det regnar ute...
Nu ska jag titta upp ett recept pa en skink paj som jag at nagra veckor sedan pa varan 'midsommar fest' som Karin hade med sig. tankte ev gora den till helgen nar det ar 4th of July har. Men gor nog med kalkon istallet for skinkan... Godare tycker jag!

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0