Filmen var bra...

Fast jag somnade en stund och missade lite sa nu sitter jag har och funderar over lite saker som hande... hmm...
Och bara for att jag somnade sa ar jag sa klart jatte pigg nu!

Jag planerar hur jag ska inreda Ella's rum nu, Callie's rum ska jag gora i starka farger och lite 'cool' stil, medan jag ska gora Ella's rum mer bebis vanlig med mjukare farger och ha ett fjarils tema tror jag... Men det kan ju hinna andras... Kanner att jag vill pyssla, och gora mycket eget... Maste kanske aka till shopping centrum imorgon och titta runt lite...

Pa lordag ska jag till en svensk tjej som heter Sarah, hon ska ha en midsommar middag for oss svenska tjejer som ar har... Vi ar  4a st. Sa lite sill och lax och grejer blir det nog... Men inte killarna, och det ar inte pa midsommar! =) Hon har fatt ett nytt jobb och jobbar hela tiden och mandag var typ anda kvallen som hon hade ledigt. Kul blir det nog i allafall.

Nej, nu ska jag nog gora ett forsok att ga och sova!
Vi hors!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0