En dag vid stranden...

Harlig dag det varit idag... En skon slapp sondag. Jag, Justin och Callie akte till en liten strand vi aldrig varit vid och den var perfekt! Inga vagor, lang grunt, lite folk, och manga trad man kunde leta skugga under... Underbar dag! Callie var som en fisk i vattnet och ville absolut inte vara uppe pa land... Det har varit 37 grader och vi har haft solskydds faktor 30 pa oss och Callie 60. Men sol hatten var roligare att slanga i vattnet an att ha pa huvudet saklart!
Tog lite bilder men datorn kranglar och vill inte ladda upp... Testar sen igen...

Sen akte vi och kopte hund mat och grejer till hunden och hem och slappade och tittade pa 'skit' pa tvn. Callie sov en svang och jag sommande till lite grann ocksa! Skont!

Nu haller Justin pa att laga mat, Callie sitter och leker med modell lera och hundarna rymmde precis igen sa jag har varit ute och hamtat dom! Blir tokig och det ska bli skont nar dom kommer och hamtar sin hund. Dom triggar varandra att hitta pa hyss, varan hund Rosco har aldrig rymt forut men nu ar det varje dag! grr...

Justin lagar 'chicken parmesean'. Yuuum! Och han ar sa sot som vill laga! Annars ar det mest jag som lagar mat har hemma, men jag antar att han lamnar disken till mig som vanligt!

Nej, nu ska jag ga till lillsnuttan! Min andra lillsnutta dansar runt i magen for fullt! Sparkar och har sig hela tiden! Underbar hon ar redan! =)

Vi hors!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0