Wohoo!

Snart kommer Justin hem (vid lunch tid) och sedan har han 4a dagar ledigt! Det ar ju nationaldag har pa lordag och i kvall kommer hans kompisar och halsar pa i nagra dagar... Kul! Haller pa att stada upp i 'gastrummet/ bebisrummet, sa att dom kan fa plats dar inne. Star ju lador overallt dar inne. Vi satt igar kvall och forsokte komma ihag vad deras lill grabb heter... Jobbigt det ar nar man inte kan komma ihag vad det ar!! nar dom sager det sa kommer jag ju veta sa val vad det ar! =)

Imorgon ska vi ev grilla och ha lite folk over, och ikvall ska jag laga spagehetti och kottfars sas! Gott, enkelt och man kan ju forbereda sasen for dom ska komma mellan 6 och 7 och sen bara koka pastan nar dom kommit hit...

Pratade precis med mormor i telefonen! Ahh vad jag saknar min mormor! Hon ar ju den goaste som finns! =)

Nu ska jag stoppa in lite tvatt i torktummlaren!
Vi hors!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0