Var jattekaffe sugen...

Och satt i soffan och ville ha kaffe. Men Orkade inte gora det, och sen gick jag in i koket och sag att jag redan hade bryggt kaffe! Da ar man snurrig nar man inte kommer ihag... Hmm... Virrpanna!

Idag ar det fredag och snart kan helg aktiviteterna borja! Justin kommer val hem runt 4-5tiden skulle jag tro. Men han ar nog trott nar han har jobbat i stort sett sen 7 igar morse... Dom far ju sova om dom kan, men om det ar mycket att gora sa blir det inte mycket somn... Han brukar vara ganska sliten efter kvallar som igar...

Har startat v. 30 idag! Harligt! Bebben ror sig fortfarande mycket dar inne... Och det ar langt ut pa sidorna som jag har kannt pa sistonde. Undrar vad hon gor dar inne?
Ska ivag pa affaren snart och kopa mjolk och lite grejer. Har velat ha apelsin juice lange nu sa jag ska forsoka komma ihag det ocksa! Gott...

Callie tittar pa sitt vanliga Dora barnprogram och jag hor hur hon sjunger i vardagsrummet. Det ar 30 min pa morgonen och sa fort hon vaknar sa sager hon att hon vill se Dora. Gullungen min. Hon ar ju varldens finaste saklart!


Dora och apan Boots

Vi hors senare. Nu ska jag starta en tvattmaskin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0