Stressig dag...

Har varit ivag till lakaren for att gora en massa tester igen... Blodprover m.m. Bara vanlig check up som man maste gora (inget ar fel) Har ju att jag ska till lakaren forut och da tror ju folk genast att man har nagot fel med en... men man gar ju en miljon ganger har for en massa olika tester och jag kommer inte fa reda pa resultaten forran jag ser min lakare om 2 veckor.
Iallafall sa fick Callie ett klistermarke och jag fick ett fint plaster pa armen! =)

Sen sa akte vi till varan kompis Andrea och hennes dotter Kayla och Callie fick leka av sig. Sen tillbaka och hamta nagra papper pa sjukhuset som jag glomde att hamta upp nar jag var dar. Callie var lite trott och grinig, men det gick ju snabbt, sa nar vi kom tillbaka till bilen sommnade hon pa en gang och hon sover fortfarande... Sa nu har jag precis atit en macka och sitter och dricker ett glas lingonsaft fran Ikea! Mums!

Ikvall jobbar Justin natten, sa han kommer inte hem forran imorgon kvall... Duty night ar alltid lika roligt. ~Not~
Sa det blir nog en kvall med bara rester for mig och Callie, skont for da behover jag ju inte stada upp koket efter! =)

Iallafall, den har sangen har vi kopt till lillan! Fin va! Eller liknande i allafall. Love it. Justin haller ju pa att fixa till den lite och ska mala om den vit igen dar han sandat... Undrar nar det blir klart...?
 



nu ska jag ga och lagga mig i soffan och vila. Men Callie vaknar val snart skulle jag tro bara darfor...
Jaja, vi hors!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0