Stadar och tvattar..

Det ar vad vi gor idag.... Och det ar lika bra det for det spo regnar ute!!!
Callie har precis sommnat i varan sang, haller pa att tvatta hennes lakan sa hon fick sova i varan sang! vilken lycka, hon blev super glad! =)

Jag sitter har brevid pa datorn som vi nu har i varat rum, och passar pa att skriva lite, men egentligen borde jag passa pa att skura golvet, vilket jag snart ska gora!

Inte mycket har hant har idag. Slappat och atit lunch i stort sett...
Har ju glomt och sagt att vi har kopt varan bebis en ny sang! Jattefin vit spjalsang... Den var superbillig, det var en sadan dar som dom haft ute i butiken och det var sista dom hade kvar sa det var 70% rea pa den. Den hade lite 'skavanker' och repor m.m. men det har Justin slipat bort och sen ska han mala den vit igen sa att det ser ny och fin ut. Aven fast vi har haft barn innan sa ar det en massa saker vi behover. Inte klader men en del saker har ju blivit sa anvanda sa man behover nytt i allafall... Och det verkar som pengarna inte racker till nagonting... Far ta det lite eftersom...
klader har vi kvar efter Callie, hur mycket som helst sa det behovs inte! Imorgon tankte jag ta fram dom och titta igenom och tvatta upp... Det borjar ju narma sig och jag borjar vilja ha klart lite saker... Tittade igenom en lada harrom dagen och guuuu vad litet det var och vilken minnen jag fick tillbaka fran nar Callie var sa liten. Tank att hon varit bara en liten plutt och nu ar hon sa stor och pratar och hittar pa 'hyss'...
Tiden gar alldeles for snabbt!!

Nej, nu ska jag gora lite nytta! Och forhoppningsvis hinner jag lagga mig en stund och vila ocksa! Vi hors!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0