Sondag kvall...

Efter att Andrea kom och hamtat Kayla sa var det for sent for Callie att ta en tupp lur, sa det har varit en ganska trott och gnallig Callie ikvall... Vi gick ut och Callie cyklade, och jag putade pa henne pa en gang vag alldeles intil dar vi bor och sen rensade jag i rabatterna, Callie hjalpte mig. Och vilken lycka det var da vi sag en liten mask!  Justin klippte graset och badade hunden. Efter det sa lagade jag middag medans Justin fixade i garaget och Callie tittade pa barnprogram. Det blev grillad kyckling och klyftpotatis. Mums.
Justin bakade en choklad kaka ikvall! Jag orkade inte och han var sa sugen sa han gjorde det sjalv! Handig han ar! Men, det var ju inte sa invecklat.... Det var en san fardig blandad kartong och han behovde bara blanda i mjolk och agg och vispa och stoppa i ugnen. Disken stog fint kvar pa diskbanken at mig! =) Gott var det i allafall! =) Jag tror det ar forsta gangen han har bakat nagonting. Han ar duktig att laga mat, men baka har jag aldrig sett han gjort!

Nu sussar Callie for fullt, Justin sitter och tittar pa Discovery chanel och jag satte mig har en stund for att hinna uppdatera bloggen. Annars ar det inte sa mycket som hant under kvallen. Bara en skon sondag med familjen! Imorgon ar det mandag och tillbaka till veckorutiner! Annu en helg som gatt snabbt som bara den! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0