Skrikande dotter och skallande hund...

I natt sa har det varit riktigt storm vader har i Pensacola. Blixtar och knallar och det kandes som huset skulle ramla ihop eller flyta ivag i allt regn... Callie har grinat och varit livradd, och hunden har skallt som tokigt och gnallt hela natten. Jag och Callie lag i soffan och somnade tillslut nar varsta ask vadret akt forbi...
Kl 4 vaknar Justin och undrar varfor vi ligger och trangs i soffan? 'knak knak' sager min rygg... Det ar inte skont att sova i soffan nar man ar 8 manader gravid och ligger som en ostkrok med en 2 aring som tar upp mesta delen av soffan...
Han har saklart inte hort ett ljud av varken askan, regnet, skallande hunden eller skrikande dottern... Ahhh vad jag onskar att jag var en man i bland!! Han bar in Callie till varan sang och jag gick vankande efter och somnade om i sangen. Men aj vad min rygg gor ont i dag... Kanner mig morbultat. Och inte ar det battre av att vi bada ar jatteforkylda och hostar, nyser och har oss hela tiden....

Tur att vi inte har nagra planer dom har dagarna utan bara kan vara hemma och kurera oss med te och frukt och vitaminer och allt annat som vi ater... Mycket mys i soffan har det blivit i gar och idag ocksa... Sag Tingeling filmen (heter hon sa) Och callie alskade den....

Justin har klarat sig fran att blivit sjuk an sa lange... Men jag horde hur han nos imorse som en tok sa det kanske kommer? Jag hoppas han slipper....

Jaja, nu ska jag dela en nektarin med callie.
Vi hors.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0