Skal

Tittade runt lite pa internet efter att jag lagt Callie... Hittade denna http://www.rosorpaallt.se/ hemsidan och dom hade ganska mycket fina grejer som jag skulle kunna ha tankt mig. Fina vaser och skalar hade dom for ganska bra priser. Tyckte om denna skal, fanns aven i vit men den bilden kranglade nar jag forsokte ladda upp den... Under 300 kr dock som jag tyckte var ganska bra! 

  

Annars sa har det spo regnat och askat hela dagen. Borjade precis nar vi skulle ga ut saklart... Akte pa affaren istallet och kopte frukt som jag inte hade hemma. Var sa sugen pa plommon. Alskar frukt, men det get mig en san halsbranna... Har nan tablett som jag kan ta som ar ganska god, smakar hallon, och den hjalper bra ocksa! =) Inte blev det battre av att vi at kottfarssas till middag som aven det get mig en ganska bra branna. Tomater (i sasen) kan ge en det laste jag...

Callie har haft en si sa dar dag och hon gick i sang snallt utan grin kl 8! Hon var jattetrott idag! Vadret och inte sovit nog i helgen har gjort sitt... Forhoppningsvis ar det en battre dag i morgon! Mandagar ar ju alltid trakiga! Till och med for oss som har turen att vara hemma!

Nej, nu ar det lagg dags! Vi hors!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0