Sjuk Callie...

= Sjuk mamma. Japp. Igar efter nattning sa satt jag vi tvn och jag kunde kanna forkylningen komma och satta sig i halsen och nasan och huvudet... Nej! Vill inte bli sjuk! USCH! Men nu har lillan smittat mig. Jag som forsokte tvatta handerna ofta for att halla bakterier borta... Oh well... Hoppas nu bara att Justin inte blir sjuk! Han har ju sa mycket med sin kurs den har veckan. Ett stort prov pa fredag och laaaanga dagar....
Han ar redan pa jobbet och kl ar snart halv 6 och han har varit dar over en timme! Jag kan inte sova da magen ar i vagen, och huvudet kanns som det ska explodera nar jag ligger ner... Hoppas lill snuttan mar battre i allafall... Hon sover ju atminstonde. Jag har varit in dar och tittat till henne och jag tror inte att hon har feber, men hon andas tungt och det hors att nasan ar tappt... =( Usch om man kunde ta bort hennes forkylning sa hon slapp vara sjuk....

Nej nu ska jag ga och gora en kopp the. Och jag sommnar val om lagom tills Callie vaknar skulle jag tippa! =D
Vi hors!




Callie forra veckan nar vi var pa affaren och handlade. Hon alskar att aka bil shopping vagnen och den ar super nar man koper lite grejer och jobbig nar man stor handlar! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0