Sa manga saker...

Sa lite pengar att kopa allt man onskar sig och vill ha. men det ar ok, man far ta det lite eftersom!! Lillan behover ju inte allt pa en gang och vi har ju det mesta. Det ar mest det 'onodiga' som man ser som jag vill ha! =)

har suttit och tittat pa vagnar. Ar i valet och kvalet att bestamma om vi ska kopa en dubbelvagn eller om vi klarar oss med varan enkel vagn. callie tycker ju om att sitta i vagnen och i borjan kan man ju ha Ella i baby bjornen, och sen sa borjar ju Callie bli sa stor att hon kan ga, och hon brukar vilja hjalpa mig att dra vagnen i stallet for att sitta... Plus har anvander man ju inte vagn sa mycket som man gor hemma i sverige... Man kor ju overallt, finns inga riktiga promenad stallen att ga pa for att det ar bilar over allt och nar man aker nagonstans sa har dom ju alltid vagnar m.m. dar att lana. Men visst skulle det val vara skont att ha en antar jag, plus i oktober sa ar det ju skont vader sa da vill man ju kunna vara ute och promenera och 'ga bort magen' ocksa antar jag...
Vagnar har i USA ar ju anorlunda an hemma... Funderar pa att om en sida vid sida ar bra eller om en san som barnen sitter bakom varandra ar battre? Nar man ar ute och gar kanns sida vid sida battre, men nar man ar och shoppar m.m. sa kanns den som man sitter bakom varandra battre, men har hort att det ar mindre rum pa dom plus att dom kan sparka den ena i ryggen hela tiden....






Vad tror ni? Jag tror nog att en sida vid sida ar battre efter att ha last en massa reviews. Dom kan inte sparka varandra i ryggen (nar bebben blir storre) och det kanns som en stadigare vagn...  Har ju tid att fundera och det basta ar val att ga till affaren och 'provkora'.

En vagg i Callie's rum ar helt tom, har funderat pa att fixa nagonting fint dit, men vad vet jag inte... Jag far ju inte mala i det har huset eftersom vi bara hyr. Skulle vilja ha nagot fint och anorlunda... Har ni nagra ideer skriv garna!

Na, nu ska jag fundera vidare och dromma om alla saker som behover (och inte behover men som jag vill ha..)
Imorgon ar det fredag och Justin har helg! Skont!!

Vi hors!

Kommentarer
Postat av: T

tror också den längst upp är bättre...där de sitter bredvid varandra.

2009-07-11 @ 19:48:56
URL: http://betrue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0