Regnar idag!

Skont tycker jag, det ar inte lika varmt har 'bara' 29 grader och man kan andas i den harliga rena luften! Allt damm och smuts forsvinner ju nar det regnar kanns det som.
Jag och Callie har haft en mysig morgon, jag satte upp gardinerna i bebisens rum. Callie's gamla princess gardiner for hon behovde morkare gardiner i sitt rum nar hon sover for solen ligger pa dar under dagen. Hennes gamla passade jattebra i bebbens rum! Nu langtar jag tills Justin malat klart sangen sa vi kan fa in den dar! Forsokte ju hanga upp dom forut men fick kopa nya skruvar m.m. och den dar grejer som stangen hanger pa for den satt inge bra... nu hanger dom bra i allafall! =) Har aven kopt en san dar 'grej' som man hanger i garderoben som blir som lador... Ja, ni hor ju att jag har ingen aning vad dom kallas... Man kan hanga den i garderoben och ha den istallet for galgar... Ok, strunt samma vad det kallas, men jag behover den for filtar, mer klader i lillans garderob for vi far inte plats med en byra dar inne for vi har ju en baddsoffa dar ocksa...

Vi har precis kommit hem ifran Target, min favorit affar (typ som en stor coop eller natt fast med finare grejer och bara lite mat) kopte lite tunna filtar, en napp flaska i glas, tankte testa en san, ska vara battre an vanliga plastflaskan, det ar ganska tjockt glas men man far ju vara forsiktig sa man inte tappar den i golvet eller marken i allafall... Men forhoppningsvis sa behovs flaskor inte sa mycket och jag kan vara mjolk kossan till henne... =)
Ar 31 veckor antligen imorgon fredag! Det har borjat ga sakta nu bara for att jag kanner att det gick sa fort dar ett tag! Snigelfart fram till september kanns det som!! Men vi ar ju i allafall nere till att rakna veckor! =)
Kopte i allafall lite filtar och ammnings kupor (heter det sa?) puder for lilla rumpan, och Callie fick ett till pussel med farger pa... Hmm... Kanns som jag kopte mycket mer, men det var nog bara det och hundmat.... Pengarna gar snabbt!

Nu ska jag ga och lagga Callie, det ar sov dags. Hon ar inne i Ella's rum och leker med bebis leksakerna som jag hade sorterat ut fran hennes rum som hon aldrig leker med, men saklart sa sitter hon nu dar och leker och 'stokar' till... Oh well!
Nar callie sommnat ska jag satta mig i soffan med en kopp the, njuta av att det regnar titta pa tv och sen ska jag gora lite nytta ocksa, skura golvet och vika tvatt (som vanligt, den tar aaaaldrig slut!).
Vi hors!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0