Pottan...

Callie ar nu inne pa andra dagen utan bloja, till och med nar vi lammnat huset! Hon ar ju alltid utan bloja hemma, men vi var pa affaren igar och hon hade ingen bloja pa sig! Gick super bra! Hon gick pa toa en gang pa affren och ingen olycka! Hon var jatteduktig, och jag var livradd att hon skulle kissa pa sig! haha... fragade henne en miljon ganger om hon behover ga pa toa... Och sen var hon utan bloja hela kvallen tills hon gick och la sig. Och idag sa akte vi pa militarsjukhuset, (en 15 min bilresa), och sen till labbet for jag trodde jag hade ett urinprov att gora. Men det hade jag inte (missforstod lakaren forra veckan), och hon gick inte forran kanske 30 min efter vi gick dit. Tog hon pa toan en gang och hon ville inte, och sen igen och da gick hon lite grann. Sen fick vi sitta i ko hur lange som helst pa apoteket for att hamta ut mer vitaminer till mig och hennes tylenol (alvedon). Och Inga olyckor nar vi kom hem! Men guud vad stressad jag var. Fragar henne en miljon ganger, behover du ga pa toa, nuda? Potty? Nu? Ar du saker?? Har ombyte med mig utifall att och an sa ar hon inte att lite pa men vilka stora steg for en liten tjej!! Bara 25 manader gamal och redan sa duktig!! man ar en stolt mamma! =) Kanske kanske man har bara en i bloja nar Ella ar fodd? Vagar man hoppas?? Skulle vara sa skont!

Nu har jag gjort en kopp kaffe som jag ska dricka och sen skura golvet innan lillstumpan vaknar fran sin tupplur...
Vi hors!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0