Pappa dotter formiddag...

Och jag vet knappt vad jag ska gora med mig sjalv! Hela huset for mig sjalv!! Har suttit och tittat runt pa internet, tagit en laaaang dusch och nu sitter jag har igen... Det finns ju massor egentligen att gora men det orkar jag inte. Vill bara slappa! Och det far man val ibland! =) Aven fast det har blivit mycket slappning pa sistonde, men det ar till latet nar man ar gravid tycker jag! =)
Justin fick aka in till jobbet en svang, och han skulle aka till en kompis och hamta upp lite grejer och han ville ta med Callie och 'visa upp henne' pa jobbet. Han sa stolt over sin lilla dotter! =) Callie var helt over lycklig att fa folja med pappa pa jobbet! Sken som en sol nar hon och Justin gick hand i hand ut genom dorren! Det gor en lycklig att se dom tva tillsammans, jag har tur som har en san bra karl som far till mina barn!
Vantar nu pa att dom ska komma hem och sen ska vi aka till stranden en svang tror jag... Callie maste nog sova en stund forst, om hon inte sommnat i bilen vill saga...

Na, nu ska jag ga och ata lite lunch!
Vi hors!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0