Mobil problem som vanligt...

Nu vagrar min telefon att sla pa sa den funkar alltsa inte att ringa till... Argh, irriterande. Och jag som maste ringa och fraga vilken  tid mitt lakar besok ar idag... Tror att det ar runt 3 tiden, men ar inte alls saker pa det..
Irriterande, om jag vill inte missa doktorn for nu har jag inte varit dar pa ett tag...
Och jag bad Jusitn att ringa och kolla fran jobbet, men kom pa att han kan ju inte ringa mig och beratta vilken tid det var i allafall, och inte kan han e-maila heller for han ar pa en kurs och har inte tillgang till dator dar for dom ar i gymmet...

Och Callie vaknade med variga ogon, sa jag skulle behova ringa och se om hon har ogonifektion eller vad det kan vara... Vad man ar handikappad utan telefon, och vad allt hander nar man inte har nagon saklart.. Jag behover ju nastan aldrig ringa men nu ar det en massa grejer jag skulle behova ringa och kolla...

Nu sitter Callie har och leker med mitt lypsyl, hon tycker att hon ar sa fin och putar med lapparna och ger ut pussar at hoger och vanster! =) mys gummsan.

Nu ska vi ga och ata lite vindruvor. Vi hors!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0