Hej!

mandag morgon, eller formiddag ar det och jag har en sjuk liten tos har hos mig. Det borjade igar med rinnig nasa och idag har hon nastan tappat rosten och ar inte sig sjalv riktigt lik... Vill mest gosa och sitta hos mig, och det far hon ju sa garna! Man onskar att man kunde vara sjuk i stallet for henne....

Nu har jag kopt en ny telefon iallafall! Sa nu kan ni dar hemma ringa igen! Justin kopte aven en ny Iphone, den nya med videokamera m.m.3gs eller vad den kallas... (jag har ingen koll!)  Och jag kopte en begagnad telefon for med mitt telefon kontrakt far jag en ny telefon i december gratis och da tyckte jag att det var ingen mening att kopa en ny for en massa pengar nar det bara ar nagra manader dit... Plus att jag behover bara en telefon som man kan ringa till och ringa fran. Justin kan ju inte leva utan sin Iphone. Plus dom flesta vet att jag aldrig har koll pa min telefon sa dom ringer alltid till Justin i allafall! =)

Nu sitter min 'snorunge' och snorar och raknar pengar bredvid mig, dar vi lagger alla mynten, valdigt roligt verkar det som...
Nu ska vi ta pa oss klader och aka och hamta lite alvedon m.m. till lillan och sen blir det nog hem och i sang for henne. Hon ar trott och lite grinig, och det far man ju vara nar man ar sjuk! Stackarn!

Helgen har varit toppen. callie sov hos son kompis Ryan i fredags natt.Hon hade vaknat en gang och grinat efter mamma. Guud vilken rost hon har tyckte dom som trodde att hon hade ramlat ut ur sangen och gjort illa sig eller natt... Men nej, det ar ju bara min vanligt hogljuda dotter. Det har hon nog fatt ifran Justins sida, dar ar dom vaaaldigt hogljuda! Ni ska hora hans mostras roster! jag far huvudvark varje gang vi ar i narheten av dom! =)
Jag och Justin hyrde film som vi sag typ 5 min av och sen sov vi i varsin soffa... =)

Lordag sa akte jag och justin utan Callie och kopte dom dar telefonerna. Alltid lika konstigt att vara sjalva, vad man har tid att prata och vad konstigt det kanns utan Callie i baksatet... Harligt var det i allafall att fa vara lite sjalva... Sen akte vi och hamtade Callie och da ville Ryan folja med oss och det fick hon ju sa klart! Sa Ryan foljde med oss hem och dom lekte hela kvallen fram tills 10.... Dom leker verkligen toppen bra tillsammans aven fast det ar 2 ars skillnad mellan dom. Ryan kallar alltid Callie 'baby Callie'.Hon var ju bara 5 manader nar dom traffades forsta gangen och da var hon ju baby Callie men det sitter i fortfarande aven fast hon ar tva... =) Hennes foraldrar Liz och Mitchell kom och grillade med oss lordag kvall, och vi hade riktigt trevligt. Snart sa har vi ju tva bebis tjejer till i ganget! Ella och Lola. =) KUL!!!

Sondag pluggade Justin och jag och Callie bara lekte och blaste bubblor, handlade m.m.
Nu ar det mandag igen, och det ar dags att gora lite nytta! Vi borjar med apoteket!
Vi hors!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0