Glomde ju saga...

vad jag gjorde i gar kvall... Justin kom hem fran jobbet och jag satte pa en tvatt maskin med hans jobbar klader. Han skulle tomma ut fickorna och jag sag att allt lag pa byran (nycklar, planbok m.m.) sa jag slangde bara in grejerna i maskinen. Nar jag kom hem fran affaren och stoppade in kladerna i tork tumlaren hor jag en 'bom bom' ljud fran tumlarn. Oppnar den, och dar ligger Justin's Iphone! Aaahhh vad jag blev arg, fast Justin blev ju annu argare! Tur att det var badas fel och inte bara mitt! =/
Han glomde ta ur telefonen och jag hade inte en tanke pa att titta i fickorna for han hade ju tagit ut allt...
Sa nu blev det annu en till utgift pa listan, en ny mobil till Justin. Och min ar snart sonder ocksa, ibland kan man inte se nagonting pa skarmen och ibland funkar den hur bra som helst! Dessa mobiler ar irriterande!!



Vi akte i allafall till stranden idag, den pa militarbasen. Det var bara jag, Callie och Justin. Harlig dag hade vi. Vi badade, byggde sand slott, gravde ner Callie i sanden, hon alskar verkligen det!! Och Jag och Callie gravde ner Justin en gang ocksa, men Callie tyckte inte det var roligt hon blev bara arg att vi gravde ner pappsen och inte hon! =) Glomde kameran, annars hade jag fatt bra bilder idag!!
Skont var det i vattnet, men valdigt vagit pa slutet... Och nar man inte har bra magmuskler sa ar det svart att halla balansen nar man sitter i vattnet!!!

Justin har en val fortjant grabb kvall. Dom skulle titta pa UFC fighting hos en kompis och bestalla pizza och dricka ol...
Tycker inte om san fighting sa jag och Callie hade en skon tjej kvall. Vi stadadee upp i bebbens rum. Hade klader overallt som jag sorterat fran nyfodd strl, anda upp tills 2 ars alder. Det sag ut som tusan dar inne men jag hade det 'organiserat' i mitt huvud. Sa det gick snabbt nar jag val borjade lagga grejerna dar dom skulle vara... Slangde en hel del igen vilket kanns skont att rensa ur lite. Byggde ihop en gunga ocksa sa nu ar det mesta jag kan forbereda klart, forutom en stor tvattkorg med filtar m.m. som ska tvattas. Och Justin har ju sangen kvar att mala, och gardiner ska upp.
Om hon skulle mot formodan vilja titta ut tidigare sa kanner jag att hon ar valkommen nu! Men jag vill inte riktigt an! Det ar ju 7 veckor till hon ska bakas for att bli 'klar' och det ar ju 9 veckor till beraknat datum! Nu borjar det dra ihop sig! Snart ar man 2 barns mamma!

Callie sommnade i soffan brevid mig. Hon var helt slut, sov inte mycket under dagen sa hon sommnade skont. Bar in henne till sangen och satt dar och tittade pa henne ett tag. Vad barn ar extra fina nar dom sover tycker jag, hon sag sa fridfull ut och jag vill bara pussa pa henne!! Tank att hon ska bli stora syster snart! Lika bra att hon inte vet hur mycket hennes liv kommer att andras! Men det blir nog toppen! Jag hoppas pa att denna bebis kommer att tycka om att sova mer an vad Callie nagonsin har gjort. Callie har ju alltid varit to 'busy' for att sova, och aldrig vill hon missa nagot... Men det ar nog ett onsketankande... Mina barn har ju trots allt Justin's blod, han tycker ju inte heller om att sova och vill alltid hitta pa grejer och vill aldrig missa nagonting... =)

Nu ska jag ga och ta en tablett for halsbranna och satta mig i soffan. Ska snart ga och sova men kanner mig inte riktigt trott an...
Vi hors imorgon kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0