Fredag!

Och vad denna vecka har gatt snabbt kanns det som!
Antligen kan Justin vara hemma nagra dagar och mysa med oss igen. Callie ar verkligen en pappas flicka och vill bara leka med pappa nar han ar hemma! Skont for mig! hihi!

I natt sov Callie heeeela natten. Underbart, jag kanner mig utvilad!! Hon har vaknat den sista veckan och klagat pa sina ogon som geggar ihop sa hon inte kan oppna dom stackarn. Har en creme som jag kan he pa. Det ar for hennes allergier... Harrom dagen hade hon sin 2 ars koll och dom konstaterade att hon hade allergier och att det inte var ogon infektion. Formodligen nagonting ute, men vad vet jag inte... Hon ar jatteduktig att lata mig lagga pa creme i i och runt ogonen pa henne. Min stora tjej! Men tycker sa synd om henne. Jag har ju aldrig haft allergier och det maste vara jobbigt for henne... =(

Har tittat runt pa internet for att kopa en stora syster t-shirt till henne. Finns manga fina men vad en del ar dyra!

Annars ska vi ga och mata skoldpaddorna idag igen. Justins jobbar kompis som bor i samma omrade som ar borta har ju tva skoldpaddor.  Callie tycker om att mata dom...

Annars ar val inte planen mycket mer an att gora nytta runt huset. Ska rensa rabbaten dar ute tankte jag och sen sa ar det lite stadning sa huset ar fint infor helgen... Kanske spruta ner lillan med vatten slangen? Det alskar hon ju! =)

Vi hors sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0