Film tips

Har ni sett Clint Eastwoods nya film Gran Torino? Jag tyckte den var jatte bra, bade humor och spannande. En annorlunda film som inte ar som alla andra filmer dar ute...
Jag och Justin sag aven Confessions of a Shopaholic med skadisen Isla Fisher. Den var ok, inte sa bra som jag trodde att den skulle vara. Men helt ok tjej film...
   

Jag och Liz sag pa en film ikvall men nu kommer jag inte ihag vad den heter... Hmmm... Far fundera ett tag, men den var inte lika bra som dom tva jag och Justin sag igar kvall.

Imorgon ar det sondag och vi har inga planer annat an att Justin maste aka och kopa lite grejer till en kurs han ska ga i 3 veckor...

Jag och Liz satt och pratade precis om att tank att det ar snart Augusti! Hela sommaren har snart gatt (for er i sverige i allafall) och jag ska ha bebis snart!
Idag har min mage varit valdigt konstig... Har haft vark och ont pa hogra sidan langt nere pa magen... Haft svart att ga och det bara trycker pa nagon nerv eller natt dar inne. Tror hon ligger tokigt... Kanns battre nu men det kommer och gar hela tiden. Har haft halsbranna ocksa. Usch, det ar inte roligt tycker jag. Borjar kanna mig ganska redo att fa traffa sotnosen snart! Baaaara 2 manader kvar nu! Men det kanns sa lange, men det gar nog snabbt!

Filmen slutade efter 10 och bada tjejerna lekte fortfarande for fullt, Callie's rum sag ut som ett bomb gatt av dar inne och dom var ganska nojda och trotta.Callie sommnade snabbt efter att Ryan akte, 5 min hann vi sitta pa soffan innan hon sommnade. Men jag satt dar och holl i henne ett bra tag, gosade med henne, tittade pa henne, strok henne i haret och pussade pa henne. Vad hon ar underbar nar hon sover, och vad mycket karlek man har till sitt barn, sant man inte forstar innan man har barn! Ar sa glad att hon ar min dotter! Varldens harligaste personlighet och hon ar ju sa fin! Hur kunde jag lyckas med henne sa bra!? =) Och nar jag satt dar och holl i henne sa sparkade bebisen Ella for fullt... Tank att snart kan jag halla bada mina sma tjejer! Crazy!

Nu ska jag ga och dricka vatten, titta runt lite mer online och sen krypa ner i sangen och njuta av att jag kan ha hela sangen for mig sjalv en stund innan Justin kommer hem! Usch vad trangt det borjar bli nar man har stor mage och en man som tar upp hela sangen med sina langa ben och armar... =)  
Hoppas Justin vinner lite pengar ikvall pa pokern! =) Han brukar ju vinna ofta sa jag haller tummarna! =)
Vi hors!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0