Brunt kort har...

har jag nu...
Justins gamla kompisar han kande nar han bodde pa Hawaii ar har och halsar pa over helgen...
Hon ar frissa och har klippt, fargat och slingat mitt har! Harligt och vad frash jag kanner mig! Brunt med slingor i!
Dom kom i torsdags och aker igen pa mandag.

Idag den 4e juli ar det nationaldag har i USA. Vi har firat pa stranden med barnen och ska snart igen ivag till en annan strand och titta pa fyrverkerier. Det tycker nog Callie om!! Jag har kopt sma flaggor till barnen och sma vindsnurror dom kan ha med...
Vi ska ata ute ikvall...

Igar lagade killarna mat till oss. Rakor, ostron (som vi la pa grillen) svamp med vitlok, och bakad potatis och farsk majs. Mums... men vad mycket smor dom andvande! Allt var jatte smorigt... =/
Dom lamnade disken till oss sa klart... =)

Igar var vi forst och tittade vid stranden som bara ligger typ 10 min har i fran varat hus, och sen badade vi i en sjo som har rod sandbotten (darfor ser vattnet sa smutsigt ut!) Jattevarmt i vattnet var det!
 







Och har ar pa stranden i gar morse. Vi stannade bara till och tittade lite snabbt...







Heeej Pappa!!

Nu ska vi gora i ordning oss och aka och fira nationaldag!
Vi hors!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0