Vill ha!

Nu nar lillan ar potttranad och jag sa skulle jag vilja ha en liten vaska eller pase till henne som hon kan stoppa sitt snack eller leksaker eller vad hon nu vill i nar vi aker nagonstans och bara sjalv, sa jag kan ha en mindre blojvaska... Hon har borjat att alltid vilja ta min gamla vaskor med sig, men jag skulle vilja att hon hade en mer ryggsack eller 'gympa pase'...
Hon har ju nagra ryggsackar men dom ar ju alla sa stora, vill bara ha en liten sot 'pase'.
Sag denna pa Lindex och tyckte den var saaaa sot! 
 
Allt har i Usa har ju Disney prinsessor pa, men tycker mer om sadan har prinsess stil.... =)

Sag ett par jattesota jeans ocksa till Callie!



Skulle hon inte bli kavat i dom sa sag!! Och bebis klader finns det ju sa mycket fint sa man skulle kunna kopa alltihopa!!
Men i lillsysters garderob sa finns det massor med bebis klader som hon kommer att fa arva av stora syster. Lite nytt blir det bara for att det ar kul att kopa sma klader, men annars blir det till att arva som tvan i familjen! =) Tank att snart ar vi en familj pa 4 personer!

Nej, snart dags att borja curry kycklingen for snart kommer alsklingen hem och jag haller pa att hungra ihal!! Marks att lillan blir storre och storre for jag blir bara hungrigare och hungrigare! Men jag star i allafall kvar pa samma vikt konstigt nog! Och jag ar jamt sugen pa mjolk! Men sa laste jag att dom behover mycket kalcium nu for deras skelett sa det val det min kropp kanner att jag behover mer av just nu! Alrighty...
Vi hors!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0