Vilken skrap dag!

Usch vad jag har atit skrap idag och jag kan bara inte sluta!! Jag kopte en munk (dounut) fylld med vaniljkram, doppad i choklad idag pa affaren. Kopte aven en coca cola light, Nutella som jag har atit skedar av... Och sen har jag atit kakor! Vad ar detta? Jag som aldrig dricker dricka och aldrig ater sa har mycket kakor och grejer!!
Och till middag sa at vi en graddig kyckling pasta med sallad... Nej horre ni! Undrar hur manga kalorier jag atit egentligen! Usch. Men det har liksom inte funnits en botten i mig idag...
Jag som statt stilla pa vagen lange nu, men pa onsdag nar jag ska till doktorn igen sa har jag val gatt upp en massa! Oh well...

Imorgon ska jag pa bb och hamta Kayla. Andrea blir igangsatt imorgon och vi far antligen traffa deras bebispojke Rhett. Jag ska passa Kayla nagra timmar. Dom ville ha henne dar pa morgonen, och sedan sa ska jag hamta henne aka hem hit, ge dom lunch, lata Kayla och Callie leka och sen nar Rhett ar fodd sa ska vi aka upp dit igen och halsa pa...
Kul och saaaaa mysigt med nyfodda bebbar. Jag hoppas att hennes forlossning gar bra, for hon hade en jattejobbig forlossning den forsta gangen sa hon ar jatte radd och nervos nu...
Undrar vad Callie sager nar hon far se bebisen. Hon alskar ju verkligen bebisar men hon har ju aldrig sett en san liten! Snart ar det ju hennes tur att bli stora syster!!

Nu mar jag nastan illa av allt jag atit, ska ga och ta nagra vitaminer (lite nyttigt maste ju lillan fa i sig idag) dricka vatten for jag ar jatte torstig! Titta pa tv en svang och sen ska jag hoppa tidigt i sang!!

Kul dag imorgon!! Och imorgon ar det 1 manad kvar tills mitt beraknade datum 18e september! Nu kan det nog handa nar som helst faktiskt!! Langtar tills jag ska till doktorn pa onsdag ocksa sa jag far hora det lilla hjartat sla och se sa allt annat ar bra med lillgumman i magen!

Vi hors!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0