V.37!!

Och bebisen ar helt klar och kan fa komma ut nar som helst!! Gar alltsa in i v.38 som man raknar hemma i sverige... 21 dagar star det pa nerraknaren och tank vad dom 21 dagarna kanns som en evighet!! 
 
Idag har jag och Callie varit i parken och lekt. Callie lekte med en liten pojke som var super duper sot! Dom sprang omkring overallt, gungade, akte rusch kana m.m. Hon hittar alltid nya kompisar!
Sen sa blev det en ganska lat eftermiddag. Jag madde lite daligt, ont i magen sa jag la mig en liten stund medans Callie tittade pa Tiggers film. Justin slutade tidigt idag, men akte ivag med en kompis och fiskade och korde 4hjulingar.

Nar han kom hem sa fixade jag mat och Ryan och hennes foraldrar Liz och Mitchell kom over och at med oss... Callie hade kul som vanligt! Och sommnade inte forran kl halv 11! Det blev inget bad, vi tvattade bara av fotter, hander ansikte och borstade tanderna och sen hoppade hon i sang och somnade pang bom aven fast hon absolut INTE ville ga och sova for hon var INTE trott...




Har far Callie sina tar malade av Ryan (med kottfarssas runt hela munnen)! Visst ar dom sota sma tjejerna!!

Dom kom med en stor harlig 'gott och blandat' pase med bebis saker! Saaa snallt!!

  

Det ar 2 trojor med pandor pa, och panda byxor med sma pandor pa fotterna! Gulligt! Och sen sa Fick vi nappar, en bok som man kan satta in bilder i en matchande filt till kladerna, och en 'natgrej' man kan lagga i mat sa dom inte stoppar i halsen (hade san med callie ocksa, den var toppen!) (klicka om ni vill se storre bilder)

Nu har jag en massa sammandragningar i mage och rygg... Sa det ar ju bra tecken, dom sager ju att forlossningen blir enklare om man har forvarkar m.m innan sa jag far val hoppas pa det! Fotterna ar fortfarande svullna...

Vi hade en super bra kvall med kompisarna, och Callie hade otroligt roligt som vanligt med hennes bastis!
Nu ska jag dricka vatten och sen satta mig och titta pa sex and the city som gar pa tvn. kanner mig inte alls trott aven fast kl ar over 11... Men sommnar val sa fort jag satter mig i soffan!

Hoppas ni far en harlig helg!!
Vi hors!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0