Torsdag hos oss...

Spenderades pa Naval Museum pa militarbasen.



Har flyger Callie. =)



Callie kommer springandes...



Hon akte med ryggen ner forst... Sag livsfarligt ut, men det gick bra! =)

Dagen avslutades med att Callie kissde en stooor pol pa golvet innan vi gick hem... Forsta olyckan nar vi varit ute, och det var nog lite mitt fel ocksa for jag glomde helt bort att paminna henne om att ga pa toa.. Hon glommer ju alltid bort nar hon har for roligt att leka. Oh well! Olyckor hander och det gar ju bara att skratta at nu i efterhand. Vi akte hem, at lunch, och pratade med mormor pa webbcameran och sen var det naptime for Callie och mamma! Jag sommnade pa soffan och sov jaaaatttte skont!
Nar vi vaknat vek jag tvatt, plockade ihop lite och sen sa akte vi upp dar Justin jobbar och tittade pa nar han spelade amerikansk fotball med sitt jobb. Dom har ett lag med jobbet och dom har en liga med andra militarer etc. Kul kvall, manga fruar som kommer och tar med barnen sa Callie sprang och lekte heeela tiden. Hon var dygnsur i svett nar vi akte hem. =) En annan tjej var dar hoggravid, har sitt beraknade darum nasta vecka och hon var lika trott och redo som jag ar! Dom vantar ocksa en tjej som dom ska dopa till Paisley.

Nu ar det snart dags att krypa ner i sang. Jag har precis druckit upp sista slurken te och det var lika gott ikvall som det var igar kvall....En persika slank ner ocksa. Mmmm...
Jag kanner mig lite battre nar jag gar, sa hon kanske har lagt till sig lite battre, gor fortfarande ONT men inte lika ont som det gjorde igar och i tisdags kvall da jag bara ville grina varje gang jag rorde mig... Men allt sant har glommer man snabbt nar lillan ar fodd!
Sag bilder pa Andreas bebis Rhett i dag och han ar jattesot och nu vill jag ocksa att varan prinsessa ska vara har sa jag far gosa med henne!!!!
Nej, dags for sangen.
Vi hors!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0