Tornadon kom aldrig...

Och tur var val det... Det regnade inte ens lite grann! =/
Callie var uppe anda till kl halv 10 igar! Hon ville INTE ga och sova och hon grinade nar jag stoppade ner henne i sang... Men jag behovde en liten stund for mig sjalv innan jag gick och sov... jag satt vi hennes sang och strock henne over pannan och pratade med henne och tillslut sa gav hon upp och sommnade...Jag vek det sista av tvatten, och sen krop jag till sangs ganska tidigt ocksa, orkade inte med nagon 'me time' men att sova en extra timme satt bra det ocksa... Det bra med att hon var upp sent igar var ju att hon vaknade inte forran kl 8! Sa lite sovmorgon fick vi...
Mitt ora kanns mycket battre idag! Ar jag frisk nu undrar jag eller kommer det nagonting nytt snart? Na, nu far det vara nog!!! Igar dissinfected jag hela huset med bakteriedodade medel och hoppas att jag fatt bort alla sjuka bakterier!! Dorrhantag, lampknappar, tv dosor, telefon m.m. allt som man tar pa ofta.. Har ju gjort det lite grann varje dag, men igar tog jag tag med 'stor handskarna' och stadade riktigt har hemma! NU AR DET SLUT PA ATT VARA SJUUUUKKK!!! Kanns som jag riktigt vill skrika det sa min kropp forstar att jag menar allvar! =)

Nu ska jag och Callie ga och ta en dusch och borja dagen pa riktigt!
Vi hors!!

p.s vad lite bilder jag har infogat pa sistonde... Maste bli battring pa det! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0