Tornado varning och lek...

Nyss pa tvn sa kom det en varning att en tornado ar pa vag precis har dar vi bor... Underbara Florida vader! Regn, aska och blixtar ocksa... Och trycket ute ar inte skont for mitt lilla hoger ora.. Det gor ont!  Oron inflammation ar inte kul!!
Ska snart laga mat... Men jag hoppas pa att strommen inte gar for da far vi ata kall mat!
man ska ju gomma sig i garderoben om en tornado kommer, tur att vi har en jatte stor master closet som vi kan gomma oss i... kanske skulle vara mysigt att sova dar inne alla tre! Som en liten camping eller natt=) Men ah andra sidan, en tornado ar inte kul... Men oftast varnar dom och det blir inget av det hela och det ar ju tur det! Det blir nog bara askvader skulle jag tro.. Kom nu precis att tanka pa om strommen gar sa kommer ju luft konditioneringen sluta funka och nar det ar over 40 grader ute sa ar inte det kul kan jag medela! Jag kommer doooo av varme utslag!!
Callie och Justin busar och slanger kuddar pa varandra och har kuddkrig och ar saaaa hogljuda, igen inte skont for mitt ora! Men sa ar det alltid i denna familj... Vi ar ganska hogljuda av oss! =)
Lakaren sager alltid att nar det ar askvader ute sa ar det manga kvinnor som ar gravida som borjar varkarbete och att vattnet gar... Det ska tydligen vara nagot med trycket... Speciellt nar det ar tornados och sant pa g sa ar det fullt pa sjukhuset. Kanske manga som foder barn i kvall/ natt da har i Pensacola!? Inte jag... Har fortfarande en och en halv manad kvar... Jag ar redo, men inte lillan dar inne, hon har lite kvar att vaxa till... Men jag langtar tills jag far traffa dig gumman!!

Nej, nu ska jag ga och laga middag, blir burritos idag till middag. Mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0