Svullen...

Nu har det borjat! Alltsa, bebben ar inte pa vag eller natt, men jag menar att nu har det borjat med svullnaden i hander, fotter och ansikte. Har klarat mig ganska bra hittlis, var ju bara svullen i vanster fot nar jag flog till och fran Sverige och under en tid dar, och sen nan dag har och dar...  Men idag sa fick jag till och med ta av mig vigsel ringen for att det gjorde ont i fingret... Vanster fot och vad ar stor och hoger foten ocksa, an om inte lika mycket som vanligt...
Hatar att se sa har svullen ut... Och jag liksom kanner vatten i foten nar jag gar 'klucka' fram och tillbaka...

Idag har callie och jag haft en hemma dag. Varit ute mycket pa garden och rensat lite, Callie har lekt och cyklat och lekt med kritor ute pa asfalten. Vet ni, jag tror det ar host har nu! Det ar bara runt 30 grader pa dagarna och jag kan andas nar jag gar ut!! Wooohooo!! Kanske ar det svalare efter allt regn vi har haft? Hoppas det haller sig sa har nu, ar sa skont nar man kan vara ute pa dagarna!

Tvattat ar det enda nyttiga jag gjort idag. Har kannt mig saaaa trott hela dagen. Imorgon ska jag ta mig ut pa en promenad pa morgonen. Ska forsoka borja 'ga ut' denna unge nu!
25 dagar (snart 24) star det pa nerraknaren nu pa datorn tills mitt datum!!! Laaaangtar! men det kanns som en evighet maste jag ju saga... Men hon kommer ju nar hon ar redo som dom sager... Varfor skulle hon lyssna pa morsan nar hon sager att hon ar redo!? hon visar val vem som bestammer redan nu! =)
Nej, dags for sangen!

Vi hors!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0