Super bra dag...

Iallafall eftermiddag! Vid 10 idag madde jag pyton och jag gick och la mig igen och jag sov nastan 3 timmar. Ryggen gjorde ont, huvudet holl pa att sprangas och jag visste inte vad jag skulle gora av mig sjalv. TUR att Justin var ledig idag sa han kunde ta Callie! Nar jag vaknade madde jag bra igen. Vet inte vad det var med mig, kanndes verkligen som jag holl pa att kola vippen eller natt... =/

nar jag vaknat blev det lite lunch, en dusch och sen ivag pa barnkalaset. Callie hade jatte roligt!! Hon at tarta som en liten champ, och lekte och hade sa kul. Lite svart var det att forsta att paketen inte var till henne men hon fick hjalpa till lite grann i allafall. =)
Jag har en massa fina bilder! Men orkar bara inte ladda upp dom nu. Kl ar halv nio och jag ska lagga Callie, och sen sa blir det upp med fotterna i soffan! Min vanstra fot ar jattesvullen och ryggen haller pa att ga av!! Harligt att vara hoggravid.. =/ 
Det blev enkel och snabb middag idag. Vi kopte sushi, jag at spicy shrimp och Justin valde spicy tuna. Och sen gjorde jag en enkel sallad till. Callie fick varm korv, sallad och lite pasta. Vilket ar hennes favorit! Hon ar saaaa duktig att ata gronsaker, hon ater verkligen allt! favoriten ar tomat som hon kan ata hur mycket som helst av.

Inatt vantar vi en storm har! Regn aska, blixtar, och super kraftiga vindar. Det varsta missar oss nog som det ser ut nu pa nyheterna sa det blir nog inte for farligt vilket ar skont!

Nej, dags for kvalls rutin med bok och mys pyjamas. Badat har Callie redan gjort!

Vi hors!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0