sondag kvall...

Och jag har inte bloggat pa ett par dagar. Blogg torka har jag haft. =)
Helgen har i allafall varit toppen.
Lordag sa kom ju Justin moster, morbror och deras kompisar en svang och halsade pa. Vi akte till en militar kyrkogard dar J's morbrors bror ligger. Han dog i krig som ung. Det ar en sadan dar kyrkogard man ser pa film, med en massa vita gravstenar pa rad vart man an tittar. Har sett det pa avstand men det var haftigt att ga dar och titta och lasa pa stenarna...

Sen akte vi och at middag pa en jattegod restuarang! Ahhh vad gott det var. At Redsnapper (vet ej vad det ar for fisk pa svenska..) och en kramig risotto med en torkad tomat pesto pa fisken. Vill ata den maten igen!  Det var saaaa gott!
Callie var jatteduktig och satt fint och ritade, dom far sma kritor och papper att rita pa, och sen sa fanns det ett jattestor akvarium sa hon kunde titta pa fiskarna. Hon at jattemycket mat och skotte sig utmarkt, och charmade sa klart folk runt omkring!

Idag sondag borjade Justin jobba kl 8. Ville inte alls att han skulle aka ivag imorse. Kandes sa trakigt. Men han maste ju! Sa jag och Callie har varit solo idag, och det kanns som det kommer bli en laaaang vecka... Jag och Callie akte till affaren en svang och kopte lite grejer. Glomde saklart att kopa trad, for Justin kommer alltid hem med hal i sina klader fran jobbet. Sa jag syr jamt sma hal och knappar nu for tiden kanns det som. Har slut pa den beiga fargen som jag andvander. Tur man hade syslojd i skolan! =)

Sen akte vi och hamtade Callie's kompis Ryan och vi akte till lekparken! Tjejerna hade jatteroligt!! Sprang omkring och lekte och hade sig. Det blev mycket gunga for mig, tankte att jag kanske kan gunga ut lill tjejen i magen. Men inte, har inte kannt nagon skillnad alls! =) Allt kanns som vanligt, eller battre an vanligt. Kanner mig inte ens gravid. Inte ens lite ont i ryggen har jag!
Sen akte vi hem hit och barnen lekte rovaren anda till kl 7 da Ryans mamma och pappa kom och hamtade henne.
Callie som missade sin nap idag blev jattegrinig och ville aka med Ryan hem. Sa jag badade henne for att halla henne vaken, men sen kl 7.30 sommnade hon knall bom i fatoljen med mig... Gosade lite med henne innan jag la ner henne i sin sang.



Callie och Ryan doppar apple i jordnotssmor. Ett riktigt amerikanskt snack. =)

Nu ska jag och och titta pa Khole och Kourntney Kardashians i Miami. Gar den tvserien hemma i sverige? Det ar en av mina favorit serier! Efter det ska jag krypa ensam i sang, eftersom Justin jobbarn anda tills imorgon eftermiddag...  =(
Hoppas eran helg varit bra!

Vi hors!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0