Sol och regn!

Detta vader, regn ena sekunden och soligt andra sekunden.
Vi tog i allafall Callie till lekparken i morse. Men kom ivag lite sent sa det var valdigt varmt dar! Callie ville inte ha nagonting med mig att gora, utan det var bara pappa som fick leka med henne. Sa jag satt i skuggan och drack vatten som tokig och tittade pa dom springa omkring och klattra, gunga och aka ruschkana. Ganska skont att bara titta pa mina alsklingar, dom far mig alltid att le!!  42 grader var det! Tur dom har 2 'grejer' som sprutar vatten sa barnen kan svalka av sig lite... =)

Callie tog en nap i varan sang idag, sa da passade jag pa att damma av och stada riktigt i hennes rum. Moblerade om gjorde jag ocksa... Satte sangen emot vaggen istallet for rakt ut, och det kanns som hon far lite mer plats att leka dar inne.... Hon blev forst arg pa mig att jag flyttat hennes sang, men sen sa sa hon Nice mamma, woooow, nice! haha! Vi har lekt med lego en hel del som ar hennes favorit sak att leka med nu for tiden.

Justin har stadat ut i garaget idag sa nu kan jag parkera bilen dar inne. Och nasta helg sa SKA vi mala spjalsangen och kopa madrass sa det ar klart och da kan vi parkera Justins bil dar inne ocksa forhoppningsvis!
Jag satte ihop bebbens bilbarnstol som jag tvattade forra veckan. Skrubbat den riktigt sa den ar ren, fin och redo tills lillan kommer! Tvattade och skrubbade aven bebis baljan sa nu ar det en till sak att bocka av pa min 'to do innan bebisen kommer lista'... Skont!
Det narmar sig, och allt blir klart eftersom! 40 dagar star det pa min nerraknare idag!! 40! Det ar ju sjukt nara! Tank nar vi fick reda pa att vi skulle ha en till bebis i tidiga januari! Da kanndes detta vaaaaldigt langt borta! Men nu ar det nastan klart och vi kan vara en familj pa 4a!! Mysigt!

Halsbrannan sitter i som vanligt pa kvallen... Men kanske slipper den om 40dagar, forhoppningsvis tidigare!!! En vecka eller 2 tidigt skulle ju inte sitta helt fel! =)

Nej, nu ska jag ta och titta vidare lite pa internet, och sen hoppa i sang!
Hoppas ni har haft en skon helg! Det har vi i allafall haft!!!!
Vi hors!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0