Ont i orat...

Vaknade i natt av att jag hade saaaa himla ont i orat! Har ju inte haft orin inflamation pa ar och dar, men antar att det ar natt sant... Usch, har ringt doktorn och fick lakar tid kl 10.10... Sa det blir till att hoppa in i duschen och ta med Callie dit... Kanns som vi har varit mycket dar nu pa senaste tiden... Callie alskar ju att ga dit och vet alla stallen man kan ga och se sot ut sa man far valja klistermarke av tanterna... =)
Forutom ont i orat och lite snorig sa kanner jag mig precis som vanligt... Ingen feber eller natt har jag. Skont det i allafall!

Magen kanns bra, den vaxer sa det knakar... Passar inte i nagra klader alls kanns det som och kanner mig allmant stor och klumpig... Svart ar det att halla i Callie och gosa med henne som man vill ocksa nar man har en stor badboll under trojan och det ar lite svart for henne att forsta varfor hon inte kan hoppa och busa med mig som hon brukar... Snart sa ar jag mig sjalv igen och Callie och jag har en liten lilla syster att gosa med!! Spannande! 46dagar enligt nerraknaren pa datorn! =)

Hade tankt att hitta pa en massa idag, en massa grejer jag behovde kopa m.m. men nar man har ont i orat far det mesta nog vanta.... =(
Callie's forkylning verkar ju vara mycket battre i allafall och tur det! Har mycket hellre oron infektion istallet for henne!
Vi har busat och pussas  i sangen imorse for fullt. Hon ar rolig, hon drar upp trojan och vill att jag ska killa magen, och sen pekar hon pa armhalan och vill att jag ska killa henne dar och hon skrattar sa hon knappt kan andas... More more mamma sager hon nar jag slutar killa henne... =) *karlek*

Nej, nu ska jag dricka en till kopp kaffe innan det ar dags att gora i ordning mig och aka till farbror doktorn annu en gang! =)

Vi hors!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0